Posturi disponibile

Locuri de munca disponibile

Aici veti gasi lista locurilor de munca disponibile in societatea noastra. Autogrand Oradea garanteaza o politica transparenta si corecta de evaluarea a tuturor aplicantilor. Trimiteti va rugam un email pentru a solicita detalii suplimentare sau folositi orice alte modalitati de contact.

Consilier vanzari auto noi

  • Sa reprezinte si sa promoveze numele marcii in conformitate cu strategia de vanzare a companiei;
  • Sa prezinte modelele marcii in scopul convingerii clientilor de a achizitiona modelele marcii prezentate;
  • Sa urmareasca permanenet atragerea de noi clienti , monitorizeaza dezvoltarea bazei de date de clienti si propune masuri pentru stimularea activitatii de vanzare;
  • Sa mentina si sa dezvolte relatii directe cu clientii importanti pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora;
  • Sa fie la curent cu detaliile, noutatile tehnice si evolutiile produselor marcii reprezentate;
  • Sa se informeze asupra actiunilor de promovare a marcii reprezentate;
  • Sa furnizeze clientilor detalii legate de ofertele de finantare in toate variantele existente si sa-i consilieze in alegerea variantei optime.;
  • Sa ofere clientilor sprijinul necesar pentru intocmirea dosarului de finantare, sa pastreze contactul cu finantatorul, sa intocmeasca (atunci cand este cazul) contractul de leasing, sa urmareasca evolutia platilor comunicand clientului toate informatiile legate de operatiunea de finantare;
  • Sa incheie Contractul de Vanzare - Cumparare, sa comande masinile, sa urmareasca platile efectuate de client confirmand clientului efectuarea platii si lansarea/situatia comenzilor, sa urmareasca derularea acestora;
  • Sa predea clientilor autoturismele pe baza procesului verbal de predare -primire;
  • Sa explice clientului modul de functionare a tuturor comenzilor vehiculului
  • Respectarea procedurilor interne valabile in cadrul companiei

Consilier vanzari auto second hand

  • Sa reprezinte si sa promoveze numele societatii in conformitate cu strategia de vanzare a companiei;
  • Sa prezinte modelele disponibile din parcul auto au in scopul convingerii clientilor de a achizitiona modelele prezentate;
  • Sa urmareasca permanenet atragerea de noi clienti , monitorizeaza dezvoltarea bazei de date de clienti si propune masuri pentru stimularea activitatii de vanzare;
  • Sa mentina si sa dezvolte relatii directe cu clientii importanti pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora;
  • Sa furnizeze clientilor detalii legate de ofertele de finantare in toate variantele existente si sa-i consilieze in alegerea variantei optime.;
  • Sa ofere clientilor sprijinul necesar pentru intocmirea dosarului de finantare, sa pastreze contactul cu finantatorul, sa intocmeasca (atunci cand este cazul) contractul de leasing, sa urmareasca evolutia platilor comunicand clientului toate informatiile legate de operatiunea de finantare;
  • Sa incheie Contractul de Vanzare - Cumparare, sa comande masinile, sa urmareasca platile efectuate de client confirmand clientului efectuarea platii si lansarea/situatia comenzilor, sa urmareasca derularea acestora;
  • Sa predea clientilor autoturismele pe baza procesului verbal de predare -primire;
  • Sa explice clientului modul de functionare a tuturor comenzilor vehiculului
  • Respectarea procedurilor interne valabile in cadrul companiei

Disponent-logistica

  • Colaboreaza strans cu consilierii de vanzari, preluand in situatii speciale anumite atributii ale acestora;
  • Receptionarea, inregistrarea si transmiterea mesajelor telefonice, faxurilor, email-urilor & corespondentei si mentinerea evidentei acesteia;
  • Colectarea documentelor de semnat si transmiterea lor catre management
  • Rezervarea biletelor de avion, camerelor de hotel / sali de conferinta;
  • Pastrarea evidentei si arhivarea contractelor si a „ Dosarului Masinii“ ; arhivarea documentelor
  • Dupa livrare, indosarierea actelor de livrare
  • Actualizarea bazei de date a clientilor
  • Decont de pregatire livrare –lunar si transmiterea la importator
  • Transmiterea catre firma de leasing a actelor de livrare (procesul verbal de livrare) in original
  • Administrarea stocului de birotica si consumabile.
  • Urmarirea comenzilor de autovehicul in sistem si urmarirea acestora pana la livrare
  • Cunoasterea locatiei autovehiculului in orice moment si punerea la dispozitia vanzatorului a acestei informatii oricand ea este solicitata
  • Verificarea Comenzilor Ferme primite spre comanda de la reprezentantii de vanzari
  • Intocmirea situatiilor saptamanale/lunare de vanzari/livrari
  • Urmarirea fluxului monetar din momentul achitarii avansului DDP de catre client, pina la achitarea tuturor obligatiunilor financiare, fata de importator, derivate din vinzarea respectiva
  • Sa fie o „punte de legatura“ intre reprezentantii de vanzari si dispo Importator
  • Respectarea procedurilor interne valabile in cadrul companiei
  • Gestionarea masinilor de showroom/ finantare/ stoc: pe baza informatiilor culese de la Vanzatori
  • Obtinerea aprobarilor pentru masinile de showroom/ finantare/ stoc
  • Sa inlocuiasca persoanele din cadrul departamentului pe perioada concediilor de odihna/medicale etc
  • Sa respecte sarcinile specifice trasate de catre seful de departament
  • Sa respecte regulile privind tinuta la locul de munca
  • Respectarea normelor de protectia muncii si PSI, protectia mediului
  • Realizarea la solicitarea managementului si a altor sarcini decat cele prevazute in fisa postului ce tin de bunul mers al companiei

Tinichigiu auto

  • Indeplinirea completa, la termen si in mod profesional a sarcinilor de serviciu;
  • Rezolvarea cerintelor de pe comanda de lucru si anuntarea consilierului in cazul in care in timpul reparatiei se constata si alte defecte (in cazul in care clientul nu este de acord cu remedierea lor, acestea se vor trece pe comanda ca necesar);
  • Completarea cu exactitate pe comanda de lucru a lucrarilor efectuate si a timpului necesar pentru fiecare;
  • Verificarea indeplinirii comenzii de reparatie;
  • Mentinerea in buna stare a sculelor si echipamentelor aflate in dotare;
  • Utilizarea dispozitivelor de protectia muncii
  • Procesarea economica si ecologica a materialelor utilizate;
  • Participarea la trainingurile/calificarile programate in cadrul programului de dezvoltare profesionala;

CV-urile pentru aceste posturi va rugam sa ni le trimiteti pe adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Program Vanzari

Luni - Vineri: 09:00 - 18:00
Sambata: 09:00 - 13:00
Duminica: Inchis

Program Service

Luni - Vineri: 08:00 - 16:30
Sambata: 09:00 - 13:00
Duminica: Inchis

Piese de schimb si accesorii

Luni - Vineri: 08:00 - 16:30
Sambata: 09:00 - 13:00
Duminica: Inchis

Contact

Vanzari: 0259/440340, 0259/432320, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
Service: 0259/432200, 0259/436887, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. 
Showroom & Service Autogrand Oradea
Calea Clujului nr. 201, Oradea
RETELE SOCIALE
Cookie-urile ne permit să vă oferim online serviciile noastre. Pentru a vă bucura de toate facilitățile website-ului este necesar să le acceptați.
Mai multe detalii Accept Refuz